Subject: Küsimus
From: "Natalja Zubova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jan 2024 14:07:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Head Uut aasta!

Narva kodanik pöördus avaldusega politseiasutusse, kus kirjeldab oma
probleemi,  kahe aasta jooksul naaber teostab remondi oma korteris,
kirjeldab, et müüra  teostatavatest  remonditöödest on võimatu. Kodanikul
on raske terviseseisund.

Kas Terviseamet tegeleb eluruumides müra normtasemete mõõtmisega, kui jah,
mis alusel ja kes teostab müüra mõõtmist. Kui ei, kas eraisik võib teie
poole pöörduda ja tellida tasulist teenust müra normtaseme mõõtmist.

<http://ppa-siseveeb.polsise/kontakt/struktuur.dot?tab=105520&suId=105520>
Ida prefektuur

<http://ppa-siseveeb.polsise/kontakt/struktuur.dot?tab=105520&suId=218313>
Narva politseijaoskond
piirkonnagrupp

Piirkonnapolitseinik

Tel 35 76122

Meil:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]